loading...
atamlm.ir
admin بازدید : 82 شنبه 09 آذر 1398 نظرات (0)

اگر بخواهيم بازاریابی شبكه ای (نتورک مارکتینگ) را به زبانی بسيار ساده تعريف كنيم، می گوييم :بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ)، روشی است برای تبليغ و فروش محصولات، كه در آن، تبليغ و فروش كالا از طريق شبكه ای متصل به هم از مشتريان راضی آن محصولات صورت می پذيرد.

امروزه در دنيا روشهای مختلفی برای تبليغات و در نتيجه عرضه كالاها در سطح بازار وجود دارد، تبليغات از طريق صدا و سيما، بيلبورد، اس ام اس، ايميل، پيراهن تيم های ورزشی و غيره. يكی از اين روش ها كه در حدود ۷۰ سال از پيدايش آن می گذرد، تبليغ و فروش از طريق بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) می باشد.

طبق تحقيقات متخصصين، آمار نشان می دهد كه تقريباً ۲۵ % خريدهايی كه افراد در طول زندگيشان انجام می دهند، تحت تاثير تبليغات متداول شركت ها بوده ( تلويزيون ، بيلبورد و غيره ... )، و ۷۵ % از خريدها تحت تاثير صحبت های اطرافيان و يا مشورت گرفتن از دوستان و آشنايان افراد می باشد! ( ترجيهاً از افرادی كه خود مشتری محصولی بوده اند ). در واقع تاثير تبليغات كلامی يك مشتری يا مصرف كننده راضی، ۳ برابر بيشتر از ميلياردها تومان تبليغات ديگر، برای شركت ها فروش ايجاد می كند. (توجه داشته باشيد كه از طرفی تمامی هزينه هايی كه به شكل های سنتی برای تبليغات صورت می گيرد، اين ايراد را نيز برای شركت ها دارند، كه بايد در ابتدا مبالغ زيادی پرداخت شود و اميدوار باشند تا در آينده نتيجه آن را ببينند و اين مورد يك ريسك محسوب می شود).

از اين رو در طول حدود ۷۰ سال گذشته كه روش بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) در دنيا ايجاد شده، سالانه هزاران كمپانی در سطح جهان يا شيوه فروش به سبك بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) را به شيوه هاي قديمی خود می افزايند و يا به طور كل فقط از اين طريق محصولات خود را به بازار ارائه می كنند.

در واقع اين شركت ها به جاي پرداخت هزينه های سنگين و نه چندان موثر تبليغات سنتی، اين هزينه ها را به شكل پاداش و پورسانت به مشتريانشان ارائه می نمايند كه ايشان را تشويق كنند تا قسمتی از زمانشان را به معرفی و فروش محصولات آنها به اطرافيانشان اختصاص دهند.

در نتيجه بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) برای فروش محصولات كمپانی ها، روشی بسيار قدرتمند می باشد و از اينرو شركت های بسيار بزرگی در جهان به اين سبك فروش روی آورده اند  همچنين آمارها نشان می دهد ۷۴ % از مردم آمريكا محصولات و خدمات مورد نيازشان را از طريق شركت های بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) دريافت می كنند.  

 شركت های سالم بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) و ناسالم (هرمی) :

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید. 

admin بازدید : 63 سه شنبه 21 آبان 1398 نظرات (0)

انگیزه داشتن لازم رشد و موفقیت هر تیمی است. طبیعتا اگر شما برای انجام کاری انگیزه نداشته باشید در آن موفق نخواهید بود و و با میل و رغبت آن را انجام نمی دهید و حتی امکان دارد بطور کلی از انجام آن منصرف شوید. اگر همه افرادی که وارد مجموعه ما می شوند از همان ابتدا انگیزه کافی را برای انجام کار داشتند تمام موانع و مشکلات حل می شد و همه کارها با بهترین شیوه انجام می شد. بسیاری از افرادی که وارد مجموعه می شوند امکان دارد در ابتدا انگیزه کافی برای انجام کار را نداشته باشند یا به مرور زمان انگیزه آن ها کم می شود یا کلا از بین می رود. برای این افراد چه باید کرد؟

همه چیز از خودمان شروع می شود.

کار کردن شما سرچشمه اصلی انگیزه دادن و تشویق مجموعه تان برای کار کردن است! بهترین کاری که میتوانید برای ایجاد انگیزه در تیم انجام دهید، ساختن یک تیم جدید است. وقتی اعضای مجموعه ببینند که شما همواره در حال ورودی گرفتن و مجموعه ساختن هستید، قوی ترین نوع انگیزه در آنها ایجاد میشود. این موضوع از صد بار جلسه انگیزشی برای آنها بهتر است. اگر میخواهید مجموعه با انگیزه ای داشته باشید، اول از همه خودتان کارهای لازم برای موفق شدن در نتورک مارکتینگ را انجام دهید. که اصلی ترین آنها ورودی گرفتن و مجموعه سازی است. با این کار بچه های مجموعه تان انگیزه بالایی برای ساختن تیمشان پیدا میکنند، چون شما به آنها نشان داده اید که موفق شدن امکان پذیر است.

مورد توجه قرار دادن

همه انسان ها از این که مورد توجه قرار بگیرند لذت میبرند و همین طور به محیط هایی که در آن مورد توجه قرار میگیرند جذب میشوند و در آنجا اعتماد به نفس و انگیزه بالاتری برای فعالیت کردن دارند. شما باید به همه افراد تیمتان توجه کنید.حتی آنهایی که کار زیادی انجام نمیدهند! به خاطر یک ویژگی مثبتی که دارند آنها را تشویق کنید و به آنها بگویید که میتوانند موفق شوند. کاری نکنید که کسی از این که در جمع شما قرار بگیرد احساس ناراحتی کند. فرهنگی داشته باشید که افراد از این که در تیم شما هستند خوشحال باشند و خودشان بخواهند که در این تیم کار کنند. این را هم بدانید هدف های افراد با هم متفاوت است.درست است که همه ما برای کسب درآمد وارد بازاریابی شبکه ای میشویم ولی این را باید در نظر داشت که برای افراد مختلف، خواسته ها و اهداف مختلفی هم وجود دارد. شاید یک نفر در درجه اول به خاطر استفاده از محصولات یا خدمات در تیم شما ثبت جایگاه کرده باشد. شاید یک نفر دیگر از جو دوستانه تیم خوشش آمد باشد و به خاطر آن وارد شده باشد.نباید صفر و یکی به افراد نگاه کرد. "یا تو صبح تا شب داری نتورک کار میکنی و همش ورودی میاری یا اینجا جای تو نیست!" بهتر است تفاوت های افراد را بپذیرید!

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید. 

admin بازدید : 60 دوشنبه 11 شهریور 1398 نظرات (0)

خلاصه ای از زندگی نامه هولتون باگس به قلم خودش:

بعضیا فکر می کنند که من خیلی خوش شانس هستم و یا برای چیزایی که دارم ساخته شدم ولی من خیلی خوب یادم هست که مثل خیلی از بچه های تک سرپرست تو مهد کودک های محله خودمون رها شده بودم و مادرم برای مراقبت از من چند شغل همزمان داشت. مادرم هر کاری که از دستش بر میومد رو برای من انجام میداد. با اینکه میدونست در شرایط و محیط خوبی نیستم اما همیشه با حرفاش منو دلگرم میکرد و سره پا نگه میداشت . این شد که تصمیم گرفتم تا به جایه اینکه به حرف های مربیان مهدکودک گوش کنم و مثل یک جوجه تو قفس رشد کنم ، به حرفای مادرم گوش کنم و مثل یک عقاب راه صعودم رو فراهم کنم.

اینکه تو چه محیطی زندگی می کنید بسیار مهم است . برای همین تو مدرسه برای خودم یه شغل ردیف کردم . اولین بار وقتی 14 سالم بود موهامو در مقابل پول کوتاه کردم ولی بعد یه مدتی که کار کردم ازینکه باید همه کارارو خودم انجام بدم خسته شدم و رفتم با پولم یه مقدار شکلات فله گرفتم و بعد چندتا از بچه های مدرسه رو استخدام کردم تا اون هارو برام بفروشن . یکی از 12 نفری که برای من کار میکرد ارلن لیلی بود که حالا اسمش ارلن باگس هست ، همسرم و بهترین دوسته من .

من دوست داشتم که برای گرفتن مدرک مهندسی دانشگاه برم ولی بعدا که فکر کردم فهمیدم حقوق مهندسی برای رویاهای من کافی نیست و بدرد من نمیخوره . بنابراین در سن 27 سالگی اولین کسب و کار واقعی خودم از میان تعداد زیاد کسب و کار هامو شروع کردم .

من و همسرم کمپانی مبل متعلق به خودمون رو داشتیم و پول و درامد و ماشین خوب ولی مشکل اینجا بود که دیگه وقت نداشتیم . ما برده تجارتمون شده بودیم چون هیچکس نمیتونست بهتر از ما کارمون رو انجام بده . اقتصاد کشورهای دیگه هم رو به افول بود و هزینه واردات مواد اولیه بالا رفته بود و این باعث شده بود تا مجبور باشیم افزایش هزینه هارو روی دوش مشتری هامون بزاریم و با وجود رقیبای بزرگی که منابع مالی بیشتری داشتن نتونستیم ادامه بدیم و شکست خوردیم. من فهمیده بودم که وقتشه یک کاره متفاوت انجام بدم وقته تغییر بود و همون موقع بود که از دوستم راجبه یه کاری شنیدم که بهش میگفتن نتورک مارکتینگ .

من اینکارو شروع کردم و برای 7 سال تمام هیچوقت بیشتر از ماهی 500 دلار درامد نداشتم . سازمانم هیچوقت بیشتر از 50 نفر نمیشد و تازه همون 50 نفر هم همیشه حاضر سره کارشون حاضر نبودن . آدمای زیادی از جمله ارلن همسرم فکر میکردن که من دیونه ام که به این کار چسبیدم ولی من یه چیزی پیدا کرده بودم که نمیذاشت اونو رها کنم . من قهرمانی پیدا کردم که هر چیزی که میخواستم رو داشت و به حرف های اون گوش میدادم . من تو شرکت همیشه دنبال ادم های موفق بودم و برخلاف بقیه که همش عکس و امضا میگرفتند و من یک گوشه میموندم و به حرف هاشون گوش میکردم و صداشونو ضبط میکردم و توی دفترچم مینوشتم . شبا وقتی همه خواب بودن تا نیمه های شب دفترچه خودمو مطالعه میکردم و صداهاشونو بارها و بارها گوش میدادم و اینطوری هرچیزی که اونها بلد بودند رو منم هم یاد میگرفتم .

در اون 7 سالی که من در ماه هیچوقت بیشتر از 500 دلار درامد نداشتم هیچوقت هیچ جلسه ای که برای حضور درون اجازه داشتم رو از دست ندادم . چون ارزش اطلاعاتی که تو اون جلسات بود رو میفهمیدم . من از راه دور توسط یک میلیونری که در حال حاضر هر دقیقه ده ها هزار دلار درامد داره آموزش میدیدم .

250 هزار دلار به خاطر تجارت قبلیم که مبلمان بود بدهی بالا اورده بودمو فقط 45 روز مهلت داشتم و ماشین لکسوسم رو هم توقیف کرده بودن . یه چیزهایی باید تغییر میکرد . بعدش به من تلفنی شد که زندگی من رو به کلی تغییر داد و باعث شد جایی باشم که الان هستم  من به کمپانی جدید خودم رفتم . و با یک برنامه زمان بندی خوب و به خاطر افراد خوبی که در لیستم داشتم که همیشه میترسیدم تا بهشون زنگ بزنم ولی بالاخره این کارو کردم ما تونستیم باهم میلیون ها دلار بدست بیاریم و به خانواده های زیادی هم کمک کردیم.

ما تمام هزینه هایی که برای موفقیت لازم بود رو پرداخته بودیم و زحمت کشیده بودیم. هیچوقت اگر فکر میکردم یک شرکت تاریخ انقضا داره ، وارد اون نمیشدم . برای همین وقتی که تو نیمه های راه همکاری با اون شرکت بودیم مجبور شدیم تصمیم جدیدی بگیریم که برای خودمون و خانوادمون و سازمانمون بهتر بود . در واقع میشه گفت وقتی شما توی یه قاب عکس باشین همه چیو کامل نمیبینین ولی با توجه به موقعیت من ، من یه تصویر کامل از وضعیت تیم و شرکت و اینده رو میدیدم و این تصویر با برنامه ای که ما برای درازمدت خودمون و سازمانمون داشتیم هماهنگ نبود پس بعد از پنج سال کار کردن با اون شرکت از اونها جدا شدیم .

جابه جا کردن یک گروه ادم حالا به هر اندازه ای همیشه کار سختیه . تو اون شرکت بعضی ها چنان به اونجا چسبیده بودند و چشای خودشون رو بسته بودن که نمیفهمیدن این یه تصمیم تجاریه  من زمان زیادی برای پیدا کردم شرکت جدید صرف کردم و واقعا هم جای جدید رو دوست داشتم .

یک روز یک پیام از یکی از همکارای تجاریم دریافت کردم و از صحبت هاش با هیجان از جا پریدم چون بهم گفته بود که بهترین محصول ممکن رو برای بازاریابی شبکه ای پیدا کرده  . من فکر میکردم راه جدیدی برای فروش برق بدون سیم یا چیزی شبیه اینا پیدا کردن . من ازش پرسیدم دقیقا راجبه چی صحبت میکنی و اون محصول چیه ، اونم کمی مکث کرد و بعد گفت قهوه . من هیچوقت قهوه نمیخوردم برای همین گفتم که محصولشون رو دوست ندارم و برام جذاب نیست ولی براش ارزوی بهترین هارو دارم . اون ازم خواست که یکم محصول رایگان برای تست بهم بده و منم قبول کردم و ادرس خونمو دادم . من قهوه ها رو گرفتم و بردم تو یک قفسه در آشپزخونه گذاشتم و دیگه هم بهش فکر نمیکردم چون به فرصت کاری جدیدی نیاز نداشتم .

 روزی اتفاق غیر منتظره ای رخ داد و شرکت دگیر مسائل قانونی شد ف چیزهایی که از دسترس من خارج بود . این اتفاق در اخبار و مجلات و همه جا پخش شده بود و کسب و کار افراد زیادی به خطر افتاده بود و همه از من به عنوان لیدره سازمان توضیح میخواستند . به آشپزخونه رفتم تا از قفسه کیک بردارم که ایندفه بعد از چهار ماه یه چیزی نظرمو جلب کرد، بسته های قهوه . خیلی ناگهانی متوجه فرصتی شدم که متوجه اون نبودم. فرصتی که ماه ها جلوی چشم من بود و من بهش توجه نکرده بودم . خیلی حس بدی داشتم چون همیشه به همه آموزش میدادم که فرصت هارو ببینن ولی خودم فرصت رو نادیده گرفته بودم . بسته قهوه رو برداشتم روش نوشته بود 4 در 1در رو باز کردم و یکی از پاکت های توشو باز کردم ریختم تو لیوان و آب داغ و اولین جرعه از این محصول رو خوردم. به همسرم هم دادم و او هم گفت که خیلی بهتر از استارباکس. استارباکس یک برند چند میلیارد دلاری بود برای اینکه نظر بقیه رو هم راجب این محصول بسنجم به همسایه هام هم ازین محصول دادم و 7 نفر از 10 نفر ازون خیلی خوشون اومد بیشتر خواستن و دوست داشتن توزیع کننده اون هم بشن. برای مادرم هم فرستادم او و دوستانش هم از این قهوه ها استقبال کردند و درخواست خرید آن ها را داشتند.

من سریعا با لیدرهام تماس گرفتم و در تاریخ 28 سپتامبر سال 2008 تجارت اورگانو گلد خودمون رو راه انداختیم . وقتی وارد اورگانو گلد شدیم 7000 نفر قبل ما در این شرکت بودند و ما اونقدر ها هم جزو اولین نفرات نبودیم . من با یک پکیج طلایی مثل خیلی ها کارم رو شروع کردم . یک 90 روز جدید رو استارت زدم درست مثل همون زمانی که 350 هزار دلار قرض داشتم و به سختی کار کردم وقتی برای خوردن و خوابیدن و یا دیدن خانوادم نداشتم . 

وقتی که به همراه رهبران تیمم به موفقیت های بزرگی رسیدم رییس شرکت اقای چوا از من خواست تا سمت معاون فروش کمپانی رو قبول کنم و این درست جایگاهی بود که من به دنبالش میگشتم . چون یکی از دلایلی که من به این کمپانی پیوستم این بود که این جایگاه در شرکت خالی بود و بدست آوردن این جایگاه یک فرصت عالی به من میداد تا بتونم برخلاف گذشته در زمان های حساس از سیستم حفاظت کنم .

با توجه به تجربیات گذشتم من میدونستم که داشتن این جایگاه باعث میشه که بتونیم یک نسل ثروتمندی که در ام ال مارکتینگممکن هست رو بسازیم . من با جایگاهم یا نام توزیع کننده مشکلی ندارم چون به طور قلبی اون رو پذیرفتم .هر تصمیمی که میگیرم اول بر اساس اصول فکری خودم هست . من یک تاجرم از بازاریابی شبکه ای برای فروش بهترین کالاها و خدمات استفاده میکنم . همکاری با اورگانو گلد بهترین تصمیم کاری در زندگی من بود و بزرگترین موفقیت من در دوران کاریه من . وقتی که شما کسیو برای اینکه موفق هست قضاوت میکنید حتما باید دستاورد هاش رو هم در نظر بگیرین و من با هیجان خیلی زیادی میگم که اینقدر دستاورد های زیادی داریم که مارو از همه لحاظ از جنبه های مادی آزاد و رها کرده .

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید. 

admin بازدید : 63 چهارشنبه 06 شهریور 1398 نظرات (0)

احتمالا برای بسیاری از ما پیش آمده که در کسب و کار خود دچار اشتباهاتی شده ایم که گاهی حتی نمی دانستیم مسیر اشتباهی را طی کردیم. در این مقاله به بررسی برخی اشتباهات در زمینه بازاریابی می پردازیم.

مارگو آرون موسس سایتی است که به گفته خود این سایت تلاقی بازاریابی، روانشناسی و راهبری را مورد بررسی قرار می دهد. در گفتگو با وی ایشان گفتند: همیشه دوست داشتم بدانم چه چیزی مردم را تحریک می کند، چه چیزی انگیزه رفتارهایشان است، و چرا کارها را به این شکل انجام می دهیم.

وی معتقد است "یک رویداد ثابت در بازاریابی وجود ندارد.  مهم نیست هنجارهای صنعتی چه می گویند. چون مهم اینجاست که رویکرد شما با بازار هدف ارتباط برقرار کند فقط همین.

" تنها چیزی که در این میان بسیار اهمیت دارد مشتری شماست اینکه او کیست؟کجاست؟ چه می خواهد؟

این مسائل، از مسائل بسیار مهمی هستند که باید به آن ها توجه ویژه ای نمایید.

در ادامه برخی اشتباهات را که ممکن است هر کدام از افراد مرتکب آن شوند مطرح می کنیم و راه هایی برای جلوگیری از اجتناب آن گفته می شود.

هزینه بیش از حد روی تبلیغات پولی

اغلب راهبرانی که برای انجام تبلیغات پولی عجله دارند به این دلیل است که می خواهند هرچه زودتر و بصورت خودکار وارد قیف تبلیغاتی شوند. درحالیکه یک رویکرد بهتر  این است که اول از همه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و زمانی که آن ها را شناختید می فهمید که کجا هستند و بعد اینکه چگونه و چه زمانی با تبلیغات پولی سراغ آن ها بروید.

اگر این نوع تبلیغات دسترسی شما به مشتری را پرهزینه کند کسب و کارتان ضرر خواهد کرد. تبلیغات پولی زمانی مفید هستند که بدانید کدام معیارها مناسب شما هستند یا زمانیکه می دانید باید روی کدام مزایا مانوور دهید و از کدام فراخوان ها استفاده کنید.

جهش ناگهانی روی بازار وابسته

در اینجا هدف، توسعه رابطه با مشتریان قبل از شروع فروش است. به گفته آرون اینکار به تلاش زیادی نیاز دارد، اما ارزشمند است. وقتی هنوز چیزی نفروختید دنبال کردن مخاطب مانند این است که در یک کنفرانس با کسی ملاقات کنید و او فورا برای خیریه از شما پول بخواهد. این درخواست عالی است اما باید صبر کرد چون مخاطب تازه با شما آشنا شده است. او هنوز به شما اعتماد چندانی ندارد.

بنظر می رسد که رویکرد وابسته آسانتر است چون می تواند از رابطه فعلی دیگران با مخاطب خود استفاده کند. اما مطمنا نباید اجازه دهید ملاقات اول محدود به معامله شود. اگر قصد فروش دارید باید اول رابطه را بسازید.

سخن پراکنی آپدیت ها روی رسانه های اجتماعی

درست مانند روش هایی که در بالا گفته شد، رسانه های اجتماعی یک ابزار بسیار مهم هرچند نه حیاتی در اغلب طرح های بازاریابی محسوب می شوند. با این حال اگر رویکرد شما چنین باشد که هی بچه ها! تازه یک وبسایت راه انداختیم و حتما باید اون رو چک کنید! با ریسک بی احترامی با مخاطبان مواجه می شوید.

این همان چیزی است که به آن سخن پراکنی می گوییم یعنی وقتی بجای صحبت کردن با مردم با جیغ و داد با آن ها حرف می زنید.

تبادل نظر با یک راهبر موفق برای انجام کاری که خودتان هم از آن سر در نمی آورید.

آرون می گوید: در بازاریابی چیزی وجود دارد که سبب می شود افراد باهوش احساس حماقت کنند.

از سوال پرسیدن و رسیدن به جوابی که برای شما قانع کننده است نترسید. اگر شما سردرگم شده اید حتما با کسی طرف هستید که خودش هم سردرگم است و نتیجه ای که دنبال آن هستید را به شما نمی دهد. راهبر باید قادر باشد اصول ابتدایی را به ساده ترین شکل ممکن برای شما توضیح دهد. دست روی دست گذاشتن آن هم زمانی که همه چیز آماده است.

ما عاشق این هستیم که کاری انجام ندهیم. هیچ کاری نکردن حس امنیت خاطر می دهد. اما واقعا همه چیز نیست. انتظار کشیدن است. آماده شدن است، و مرتب کردن همه چیز. درحالیکه هیچ کاری انجام نمی دهید  درواقع کارهای زیادی انجام می دهید. همیشه دلایل زیادی برای هیچ کاری نکردن وجود دارد. همیشه به تاخیر انداختن کارها ناشی از ترس از برداشت دیگران است، و البته میل به کمال گرایی.

ریچارد هافمن یک جمله معروف دارد که می گوید اگر وقتی محصول را عرضه می کنید خجالت نکشید، یعنی مدت زمان زیادی برای این لحظه منتظر مانده اید.

 با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

admin بازدید : 61 یکشنبه 27 مرداد 1398 نظرات (0)

بطور کلی بازاریابی شبکه ای یک روش خارق العاده است.این روش بهترین شیوه برای معرفی محصول به مصرف کننده است و هم چنین بهترین راه برای جبران خدمت. بطور مثال شما از محصولی استفاده کرده اید و از آن راضی بودید شما تجربه خود از مصرف آن را در اختیار دیگران قرار می دهید و کالایی به دیگران میفروشید که خود از آن رضایت دارید. بنابراین دلیل فروش شما صرفا سود شما از استفاده از محصول نیست بلکه به این دلیل است که آن محصول خود ارزش استفاده را دارد.

شما ایده و فکر یک خرید را با دیگران به اشتراک می گذارید تاریخچه کسب و کار از همین جا آغاز شده است که شما یک شغل را دوست دارید و خالصانه آن را به دیگران توصیه می کنید شما در این کسب و کار در صورتی سود می کنید که دیگران هم سود کنند درواقع سود فقط برای یک نفر به تنهایی نیست و همه اعضا باهم باید برای آن تلاش کنند.

این ها همگی مفاهیم اساسی نتورک مارکتینگ هستند که کاملا روشن و واضح هستند.

در بازاریابی سنتی هزینه بالایی صرف تبلیغات می شود تبلیغاتی که 98 درصد افراد آن را می بینند ولی توجه نمی کنند. اگر بادقت به بازاریابی سنتی نگاه کنید خواهید دید که در این روش چه تلاش هایی برای معرفی محصول و جذب مشتری صورت می گیرد و چه منابع و فعالیت هایی از بین می روند.

چند قانون موفقیت در بازاریابی شبکه ای

خودتان باشید. زمانی که شما وارد این کسب و کار می شوید و یک گروه مشتری را به شکل شبکه فروش محصول برای خودتان میسازید باید هم برای خود بفروشید هم برای تیم تان. فروش شما برای تیم تان مهم تر است چرا که اگر افراد با آن چه عرضه می کنید ارتباط برقرار کنند شانس موفقیت شما بالاتر است چرا که آن ها شرکت را نمی شناسند و شما را می شناسند.

دومین راه این است که احساساتتان را از شغلتان جدا کنید. اگر شما بیش از حد احساساتی باشید یک دغدغه یک مشکل یا یک واکنش منفی شما را دلسرد می کند. برخی افراد هستند که نسبت به بازاریابی شبکه ای بدبین هستند اگر چنین افرادی واکنشی منفی نسبت به فعالیت شما داشته باشند شما باید بتوانید که با خونسردی و آرامش آن ها را آگاه کنید. بطور خلاصه باید خودتان را از لحاظ عاطفی از پیامد احتمالی پرزنتیشن یا مشتری یابی در ام ال ام جدا کنید.

راه سوم این است که شعله اشتیاق را یافته و آن را رها نکنید. شما باید عاشق کارتان، محصولاتی که میفروشید و زمانی که صرف جذب  بازاریابان می کنید، باشید. این ها همه راهی است برای شور و اشتیاق درونی و کارکردن روی آن برای رسیدن به موفقیت. این شور و اشتیاق نیرویی است که همراه شما برای کمک به دیگران است. با داشتن اشتیاق می توانید در مقابل واکنش های منفی مقاومت کنید.

راه چهارم انعطاف پذیر بودن شماست. انعطاف پذیری چیزی است که هر فرد حرفه ای باید در کار خود به آن نیاز دارد خصوصا دربازاریابی شبکه ای که چالش های خود را دارد.انعطاف پذیری یعنی اجازه ندهید مشکلات روزانه شما را دلسرد کند و واکنش های منفی را پذیرفته و بر آن ها غلبه کند یا از کنار آن ها بگذرد.

راه پنجم این است که در حرفه خود استاد شوید شناخت و دانش شما راجب کاری که انجام می دهید و فعالیتی که دارید، مالکیت کسب و کار و فروش محصولات و فرصت ها اصل ابتدایی تلاش شماست. برای رسیدن به جایگاه راهبری کسب و کار مسیرهای زیادی در پیش رو دارید و کسب مهارت در هنر فروش محصولات و فرصت کسب و کار ابزاری برای رسیدن به موفقیت است.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید. 

admin بازدید : 48 شنبه 22 تیر 1398 نظرات (0)

در کشور ما هم چنان بسیاری از افراد تصور می کنند که بازاریابی شبکه ای همان شرکت های هرمی هستند که با کلاهبرداری قصد دزدیدن پول افراد را دارند. در حالی باید گفت در شرکت های هرمی در واقع محصولی به افراد ارائه نمی شود و یا در صورت ارائه محصول، محصولات از کیفیت پایینی برخوردار هستند. در این شرکت ها اعضا متعهد می شوند افرادی را به شرکت معرفی کنند و به ازای سرمایه گذاری آن فرد کمیسیون دریافت می کنند. اما در نتورک مارکتینگ، اصل بر فروش محصول است و سپس می توان در ازای معرفی افراد و فروش آن ها سود دریافت کرد.

با افزایش شرکت های هرمی مراجع قانونی بر آن شدند تا قوانینی را برای ام ال مارکتینگ وضع کنند. شرکت ها باید با دریافت مجوز از وزارت صنعت و معدن و تجارت، می توانند فعالیت خود را آغاز کنند. شما عزیزان می توانید با بررسی رنگ نماد موجود در سایت، به قانونی یا غیرقانونی بودن این شرکت ها آگاه شوید.

اگر رنگ این نماد سبز بود یعنی مجاز به فعالیت هستند.

اگر زرد بود یعنی مجاز به فعالیت یک ماهه برای رفع ایرادات هستند.

اگر رنگ نماد قرمز بود یعنی موقتا بمدت شش ماه تعلیق شده است.

رنگ سیاه هم نشان دهنده اتمام مجوز فعالیت آن شرکت می باشد.

در بازاریابی شبکه ای روش کسب درآمد به 2 صورت است، اول اینکه شما به ازای فروش مستقیم کالا به مصرف کننده، می توانید درآمد کسب کنید و روش دوم کسب درآمد به ازای فروش از طریق زیرمجموعه تان. حال هر مقدار فروش شما و زیرمجموعه تان بیشتر باشد درآمد بیشتری نیز کسب خواهید کرد.

شما برای فروش محصولات می توانید به صورت حضوری یا از طریق تبلیغات کلامی محصولات شرکت را بفروشید و تا محصولی فروخته نشود پولی بین شرکت و فرد حاضر در این شرکت جابجا نمی شود و پورسانتی نیز تعلق نمی گیرد.

بازاریابی شبکه ای یک روش کسب و کار است که نیاز به تلاش زیادی دارد. شما یک شبه نمی توانید به پول زیادی برسید بلکه با تلاش و استمرار در کار می توانید موفق شوید.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

admin بازدید : 70 شنبه 01 تیر 1398 نظرات (0)

این روزها صحبت های زیادی راجب ارزش ها انجام می گیرد که شما آن ارزش ها را ارزش های خانواده و ارزش های محوری می نامید.

در چند سال گذشته ارزش تبدیل به کلمه ای شده است که اغلب افراد از چرایی و چگونگی آن مطمئن نیستند. با این وجود می توان گفت ارزش ها در کسب و کار شما می توانند تاثیر بسزایی داشته باشند و شما را بیشتر به سمت موفقیت سوق دهند و جهت زندگی شما را بهتر کنند.

در ابتدا روند کار فروش سنتی را بررسی می کنیم. در این روش ابتدا فروشنده به شما می گوید چه چیزی می خواهید اما در بازاریابی شبکه ای هنگام عضوگیری، شما به صورت شفاهی خود و فرصت کسب و کارتان را به دیگران ارائه می دهید.

شما باید اجازه دهید خریدار صحبت کند. چرا که شما همه چیز را راجب خریدار خود نمیدانید و باید برای آنچه که برای آن ها مهم است، زمان بگذارید و به حرف هایشان گوش بدهید. به چیزهایی که شما گوش می دهید گوش دادن به ارزش ها می نامند.

مشتری شما با مشکلات متفاوتی به سمت شما می آید. این مشکلات می توانند مالی،ضعف ارتباط کاری ،سبک زندگی کسل کننده و بطور کلی زندگی ناقص باشند. شما با گوش دادن به سخنان آن ها به دو مورد پی می برید:

1-آنچه خریدار نیاز دارد.

2-آنچه برای خریدار ارزش دارد.

زمانی که شما پاسخ این دو سوال را از طریق گوش دادن، بدست آوردید، می توایند نیازهای خریدار را با برنامه کسب و کار خود تطبیق دهید.

شما به هرطریقی شده می توانید برنامه خود را با فردی که با وی صحبت می کنید تطبیق دهید.اما این بدین معنا نیست که شما با همه مشتریان بتوانید کار کنید، پس شروع کنید.

هدف برد برد است و شما می توانید انجامش دهید. ارزش ها کلیدی هستند برای شناختن افراد و آنچه برایشان مهم است.ارزش ها همانند دستورالعمل اخلاقی  که مردم با آن زندگی می کنند، عمل می کنند. ارزش های شما آن هایی هستند که شما را مجبور می کنند شما به شکلی خاص زندگی کنید.

حال به برخی از این ارزش ها که در میان افراد مشترک است، نگاهی می اندازیم.

ارزش هایی هم چون : پذیرایی، شادی، ماجراجویی، نظم، قدردانی، مشارکت، تعلق، کمال، ارتباطات، لذت، مشارکت، قدرت، خلاقیت، شناخت، خویشاوندی، آزادی، امنیت، صداقت، مزاح، معنویت یا خدا، اعتماد،کار.

شما ممکن است برخی از کلمات را ببنید و احساس کنید در این لیست بسیار مهم هستند و بقیه چندان اهمیتی ندارند.با این حال ارزش هایی برای ما محترم هستند که قسمتی از سیستم عامل ما به عنوان انسان هستند. هرفردی که در لیست شما قرار دارد، در برخی زمینه ها بسیار با شما متفاوت است.

چیزی را که همه می توانند در نتورک مارکتینگ از آن بهره ببرند، نگاه به فرصت کسب و کار از بسیاری از زوایای مختلف است. لیستی از برخی ارزش هایی را که کسب و کار شما برای آن ها احترام قائل است، تهیه کنید.

کسب و کار خود را در یک دست و مشتریان خود را در دست دیگر نگه دارید.پس به ارزش های مشتری خود گوش دهید. اگر با دقت کافی گوش دهید، خواهید دید که افراد کمی از زندگی خود راضی هستند.تنهایی، فقر، بیکاری، فقدان احترام، خستگی، عدم قدرت تنها موارد معدودی هستند که مردم هر روز با آن سروکار دارند و شما چیزی برای اشتراک با همه این افراد دارید.

اگر نظم برای شما ارزش دارد و شما آن را ندارید، ممکن است سردرگم یا عصبانی شوید.مثلا شما فردی هستید که نظم از موارد مهم زندگی شماست، اگ میز کارتان نظم نداشته باشد ممکن است شما نتوانید خوب کار کنید. این بهم ریختگی حواس شما را پرت می کند و شما را دل آزرده خواهد کرد.ارزش ها برای احترام به تعاریف افراد از خودشان ضروری هستند. کسب و کار هم ارزش هایی دارد. چه ارزش هایی در کسب و کارتان مناسب نیازهای هر یک از مشتریان شماست؟

شما نخواهید دانست، مگر اینکه به ارزش های آن ها گوش دهید. زماین که تطبیق کامل بین مشتری و کسب و کارتان باشد، آن وقت است که یک آجر بیشتر به بنای محکم یک کسب و کار اضافه کرده اید، که همین سبب خواهد شد تا کسب و کارتان به اندازه کافی رشد پیدا کند.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

admin بازدید : 62 شنبه 01 تیر 1398 نظرات (0)

همه افراد برای فعالیت بازاریابی شبکه ای مناسب نیستند. افرادی که وارد این حرفه می شوند باید ویژگی ها و خصوصیاتی داشته باشند تا بتوانند در نتورک مارکتینگ موفق شوند. در این مقاله فهرستی از ویژگی های افراد موفق در ام ال ام را مطرح می کنیم.

توانایی ملاقات با افراد را داشته باشید.

فرد برای جذب زیرمجموعه باید با افراد دیگر ارتباط برقرار کند تا به این طریق بتواند مجموعه خود را بزرگ تر کند. بنابراین باید از کنج خود بیرون بیایید و فعالیت حرفه ای خود را آغاز کنید.

به محصولاتی که می فروشید ایمان داشته باشید.

نسبت به محصولاتی که میفروشید احساس و هیجان داشته باشید. اگر خود شما به محصولاتی که میفروشید ایمان نداشته باشید، این مسئله بر روی نتایج شما تاثیر منفی می گذارد. شور و اشتیاق تاثیر بسزایی در فعالیت شما ایفا می کنند.

صبور باشید.

رشد و پیشرفت در این حرفه مانند سایر کسب و کارها زمانبر است. خودتان را برای فعالیت و تلاش سخت برای مدت ها آماده کنید. تلاش تلاش و باز هم تلاش. فهرستی از اهداف کوچکتان را آماده کنید و آن ها را به اهداف بزرگ تبدیل کنید. این روند سبب رشد و ترقی شما می شود.

در برنامه های آموزشی شرکت مشارکت کنید.

شرکت بازاریابی شبکه ای برای کمک به بازاریابان خود در جهت جذب و آموزش، کلاس های آموزشی برگزار می کند. شما باید سعی کنید حداکثر بهره برداری و استفاده را از این آموزش ها ببرید درغیر این صورت فرصت های ارزشمندی را از دست خواهید داد.

با حامی خود کار کنید و مجموعه خود را حمایت کنید.

تا جایی که امکان دارد باید از تجربیات حامی خود استفاده کنید و آن ها را به اعضای تیم خود انتقال دهید. سازمان در صورتی موفق می شود که توزیع کنندگان موفقی داشته باشد. اگر مایل به کمک به دیگران و دریافت کمک از دیگران نیستید، این کار به درد شما نمی خورد.

سازمان یافته عمل کنید.

از حجم زیاد نرم افزارهای کامپیوتری و برنامه های ارتباطی رایگان استفاده کنید. برنامه ریزی داشته باشید و مشتریان، مشتریان احتمالی و مشتریان موجود و غیره را دنبال کنید و برای آن ها پیام های یادآوری ارسال کنید. سازماندهی شده عمل کنید.

وفادار باشید.

خودتان را به فردی همه کاره و هیچ کاره تبدیل نکنید. برخی از توزیع کنندگان شکست می خورند چرا که مدام از یک فرصت بازارایابی شبکه ای به دیگری می پرند و بارها این کار را تکرار می کنند. این نسخه ای است که برای شکست پیچیده شده است. موفق ترین توزیع کنندگان کسانی هستند که تنها محصولات یا خدمات یک شرکت بازاریابی شبکه ای را دنبال می کنند. شرکت مناسب خود را پیدا کنید و به آن وفادار باشید.

سخت کار کنید.

اصلا نمی شود گفت در این کسب و کار شما یک شبه می توانید راه صد ساله را طی کنید. در این تجارت خودتان باید برای خودتان تلاش کنید. مخصوصا در ابتدا باید خودتان برای خودتان کار کنید و منتظر کسی نباشید.این موضوع سبب می شود پاداش عظیمی برای تان به ارمغان بیاید. شما باید همانند رقیب تان سخت کار کنید حتی سخت تر از او.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

 

admin بازدید : 58 چهارشنبه 29 خرداد 1398 نظرات (0)

1-تکنیک  دعوت

هوشمندانه ترین راه برای خرید حتمی مشتری، دعوت از مشتری برای خرید است.

بطور مثال به مشتری بگویید: "تو که از این خوشت اومده چرا امتحانش نمیکنی؟"

مشتریان در هنگام خرید معمولا از اینکه جنسی را بخرند،مطمن نیستند و به عبارتی شک دارند و تصویری از تجربیات خریدهای ناموفق قبلی شان هم بیاد می آورند.و در این حالت سردرگم شده و معمولا میگویند: نه نیاز ندارم،گیج شدم و....

فروشنده حرفه ای کسی است که هیچ فروشی را بدون دعوت از مشتری، ترک نمی کند.

 

2-تکنیک جایگزینی

هنگامی که مشتری گزینه های زیادی را پسندیده است و در انتخاب بهترین آن ها، مردد است شما با پرسیدن جمله " از کدوم محصول بیشتر خوشت اومده؟" ذهن مشتری را از حالت تشویش خارج کنید.

چرا که هرکدام از ما هنگامی که چند مورد مختلف داشته باشیم، دچار سردرگمی می شویم.

اگر مشتریان تنها یک گزینه برای انتخاب داشته باشند،فروشندگان حرفه ای محصولات جدید دیگر را هم معرفی می کنند و  سعی در فروش بیشتر دارند.

اگر خریدار می گوید :

-گران است!

+تخفیف می دهم!

-پول به اندازه کافی ندارم!

+قسط بندی می کنیم.

 

3-تکنیک مراقبت

مشتری باید این احساس را داشته باشد که فروشنده مانند یک مشاور خوب است و او را به درستی راهنمایی می کند.

فروشندگان حرفه ای در همه مراحل خرید در کنار مشتری هستند و او را بدرستی راهنمایی می کنند.این حس برای مشتری بسیار خوشایند است .

مشتریان در هنگام خرید حتی در آخرین مرحله خرید هم دچار تردید هستند،فروشنده حرفه ای با دادن با دادن اطمینان و اینکه مراقب همه چیز است، خیال مشتری را راحت می کند. در این هنگام فروشنده گام بزرگی برای نهایی کردن خرید برداشته است.

4-تکنیک ثانویه

یکی از تکنیک های موثر فروش در بازاریابی، تکنیک ثانویه است.اگر مشتری شما خریدار ماشین است، بجای تمرکز بر روی فروش ماشین،بر روی یک بحث ثانویه مثلا "رنگش چطوره؟ " یا "رنگ مورد علاقتون چی؟" تمرکز کنید. شما با این کار فروش ماشین را به سمت نهایی شدن سوق می دهید.

 

5-تکنیک اجازه

همه ما دوست داریم که از ما اجازه گرفته شود پس بجای مجبور کردن افراد برای خرید ،طوری با آن ها صحبت کنید که در شرایط خرید قرار بگیرند مثلا بگویید :"اجازه میدین در انتخاب کمکتون کنم؟" او هم با تصمیم گیری و اینکه به شما بله یا خیر بگوید، به سوال شما پاسخ می دهد.

admin بازدید : 57 چهارشنبه 29 خرداد 1398 نظرات (0)

چگونه به سوالات و ایراداتی که افراد و ورودی های جدید بر نتورک مارکتینگ وارد می کنند پاسخ دهیم؟چرا بعضی از ورودی های جدید از پیوستن به این صنعت بزرگ یعنی بازاریابی شبکه ای امتناع می ورزند؟چگونه افراد تیم را پیگیری کنیم؟در این مقاله شما می توانید به تمام این سوالات پاسخ دهید.

رفع این نوع ایرادات همراه با سند و منطق برای افراد قابل قبول نیست بلکه باید مشکل را از لحاظ احساسی و ذهنی برای افراد حل کرد.در ادامه بیشترین سوالات را در این زمینه مطرح می کنیم:

-من این کار رو دوست ندارم!

درباره این ایراد مطرح شده باید سعی کنید ریشه اصلی آن را بیابید.باید بدانید شخص دقیقا چه چیزی را دوست ندارد؟پس باید تعدادی سوال از او بپرسید...

خب چیو دوست نداری؟اون چیزی که دوست داری چیه؟دنبال چی هستی؟تو الان داری همونجوری که دوست داری زندگی می کنی و هرچی که میخوای داری؟یا یه بیزینس و هدفی داری که به هرچیزی که دوست داری برسی که این تجارت رو دوست نداری؟یا دقیقا کجای نتورک رو دوست نداری؟

بهترین برخورد با این افراد که این سوالات را مطرح می کنند این است که درک کاملی از بازاریابی شبکه ای ندارند!شما فقط باید دنبال این باشید که چرا ورودی جدید شما این جمله را بکار برده است؟و اینکه کاملا غیرمستقیم به این پی ببرید که آیا شخص بدون هیچ بهانه ای بازاریابی شبکه ای را دوست ندارد؟و اینکه چه شغلی را دوست دارد یا اینکه صرفا بهانه جویی می کند؟آیا در حال حاضر تمام کارهایی که واقعا علاقه دارد را انجام می دهد؟

در قدم بعدی شما باید مزایای بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) را با مشاغل دیگر سبک سنگین کنید.مانند درآمد تصاعدی،پاره وقت بودن،بهبود روابط عمومی،رشد شخصیتی،کمک به هم نوع و اینکه آیا شغلی با همه این مزایا وجود دارد یا خیر؟

-من پول شروع کردن این کارو ندارم!

برای پاسخ دادن به این ایراد، اولین سوال شما این باشد که الان کارت چیه؟و دقیقا داری چه کاری انجام میدی؟

که در جواب میگن : کارمندم،کار آزاد دارم،دانشجوام و... که در هر صورت برای به دست آوردن این شغل و ادامه اون هزینه خیلی بالایی کرده و زمان زیادی گذاشته....

بپرسید کاری که واقعا بهش علاقه داری چیه؟

بعد از شنیدن جوابش ،بگید اگه همه چیز برای شروع همون کار آماده بشه و مطمئن باشی که به درآمد میرسه،چقدر سرمایه میخواد؟

وقتی مبلغ را گفت بگید حالا حاضری بری  پولش رو جور کنی؟و چطور پولش رو جور می کنی؟

معمولا جوابی که افراد در پاسخ به این سوال میدهند معمولا بیشتر از 1 تا 2 میلیون سرمایه مورد نیاز برای بازاریابی شبکه ای هست،که آن ها به طرق مختلف برای شغل مورد علاقه خودشون حاضرن جور کنند.

چون شخص نمیداند پتانسیل درآمد بازاریابی شبکه ای چقدر است،که بخواد براش پول جور کند... پس شخص رو به این نکته برسونین که اینجا قراره سرمایه گذاری کند،که مبلغش 30 یا 50 میلیون نیست!نهایتا 2 میلیون.... که در قبال آن هم محصول دریافت می کنید که می توانید بفروشید و پولتون سوخت ندارد.

-من کسی رو ندارم که بیارم زیر مجموعم!

اولین نکته راجب این موضوع این است که هر شخص حداقل 150 تا 200 مخاطب دارد،پس مشکل این است که شخص بازاریابی شبکه ای را درک نکرده است،چرا که اگر قدرت نتورک مارکتینگ را درک کرده باشد حتی اگر در محل سکونتش هم غریبه باشد به هر شیوه با افراد ارتباط برقرار می کند.

اما نکته آنجاست که شما اصلا بنا نیست که در اطرافتان افراد زیادی را داشته باشید تا بتوانید تجارتتان را بسازید.برای مثال فرض کنید که شما نمایندگی یک شرکت را دارید و قصد دارید 50 نفر را استخدام کنید.در این شرایط شما یک آگهی در روزنامه میزنید و افراد با شما تماس می گیرند.

شما الان دقیقا نمایندگی یک شرکت را دارید ،پس باید دقیقا به این چشم به آن نگاه کنید که شما صاحب یک بیزینس هستید و قرار است این بیزینس را به بقیه معرفی کنید که آن ها هم شانس درآمدزایی را داشته باشند،پس بنا هست که آن ها همکار شما بشوند.

بنابراین شما می توانید کار را به همه افراد پیشنهاد بدهید و نیاز نیست افرادی در نزدیکی شما باشد تا بتوانید آن ها را به بازاریابی شبکه ای دعوت کنید.

-وقت ندارم.

در جواب این ایراد باید درنظر بگیرید که شخص امکان دارد دید تمام وقت بودن را داشته باشد.پس این سوال را مطرح  کنید که شما فکر می کنید این کار چقدر زمان لازم داشته باشد؟

بعد از شنیدن این موضوع، باید مطرح کنید که این کار پاره وقت است و ساعت کاری را خود شخص تعیین می کند،پس با این پتانسیل درآمد زایی بالا کاملا ارزش دارد تا بر روی آن زمان بگذارید.

در گام بعدی از شخص بخواهید تا فعالیت های 1هفته گذشته خود را توضیح بدهد.با این کار شما زمان های تلف شده زیادی را پیدا می کنید که او از آن زمان ها استفاده نمی کند.در اینجا شما باید بگویید که در هفته 20 تا 30 ساعت زمان میبرد.

تکنیکی برای پاسخ به تمامی ایرادات احتمالی :

افراد برای ورود به هر کسب و کار یا خرید یک کالا امکان دارد دلایل یا بهانه های مختلفی بتراشند اما نکته اصلی اینجاست که هر شخص باید به همان دلیل وارد نتورک مارکتینگ شود.

کسی که پول ندارد باید بازاریابی شبکه ای کار کند تا به درآمد فوق العاده ای برسد!

کسی که بازاریابی شبکه ای را دوست ندارد باید بازاریابی شبکه ای کار کند چرا که بعد از مدتی عاشق آن می شود.

کسی که میداند افرادی زیادی در اطرافش ندارد دقیقا به همان دلیل باید کار کند تا روابط عمومی خود را بالا ببرد.

شخصی که میگوید وقت ندارم،به این دلیل است که اکثرا تمام عمر خود را صرف شغل و تحصیلاتی کرده که نتیجه مناسبی نداشته و می تواند با نتورک مارکتینگ خودش را از دغدغه ها و مشغله ها رها کند.

پس یادتان باشد اگر کسی ایرادی را به کار وارد می کند باید به همان دلیل و ایراد او را راضی کنید که وارد نتورک شود و در این زمینه کار کند.

اما در آخر باید این موضوع را مد نظر قرار دهید که تمامی این ایرادات به این دلیل است که شما نتوانسته اید بازاریابی شبکه ای را برای افراد توضیح دهید و مزایای آن را مطرح کنید.چرا که بهترین پاسخ را زمانی می توانید بدهید که هنوز سوالی در ذهن شنونده شکل نگرفته و شما باید به اشکال مختلف دغدغه های اصلی شخص رو تشخیص بدید و به آن ها پاسخ دهید.

پس از حالا به بعد سطح باور و اعتماد به نفستان را بالا ببرید و از دلایل خودتون برای ورود به این بیزینس با اطمینان کامل و قاطعانه صحبت کنید.

اگر شما فکر می کنید که اول باید به موفقیت برسید تا با انرژی باشید و اعتماد به نفس پیدا کنید ، یک باور کاملا غلط است.

یک فرد پر انرژی موفق میشه ، نه این که یک فرد موفق پر انرژی 

وقتی از خودتون شروع کنید و شخصیتتون رو بسازید با ۹۰% این  ایرادات رو به رو نخواهید شد.

در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

 

منبع:mlmarketing

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 167
  • بازدید سال : 1,767
  • بازدید کلی : 7,419