loading...
atamlm.ir
admin بازدید : 59 یکشنبه 05 خرداد 1398 نظرات (0)

 این مقاله مصاحبه سایت business for home با خانم ماریا قادری کاندیدای ایرانی بهترین نتورکر زن سال 2015 برگزیده شده است.

مدت زمانی بود که در کانادا زندگی می کردم و مشغول تحصیل بودم. یک روز برادرم از من خواست بجای او به یک معارفه شغلی بروم من نیز پذیرفتم. در ابتدای سخنرانی نه از صحبت های آنان سردرمی آوردم و نه به عنوان یک نوجوان علاقه ای به صحبت های تعدادی دکتر و مهندس داشتم. اما در اواسط سخنرانی با دیدن عکس ماشین ها و خانه های لوکس برروی صفحه نمایش و دیدن تیتری بر روی آن که نوشته بود دیگه وقتشه که آزاد زندگی کنی، جذب صحبت های آنان شدم.

وقتی صحبت های آنان را گوش دادم، با اینکه زیاد متوجه صحبت هایشان نشده بودم برادرم را راضی کردم که وارد این کار شود سپس خودم به عنوان اولین زیرمجموعه او، کارم را آغاز کردم.

در ابتدا اطلاعاتی راجب نتورک مارکتینگ نداشتم فقط میدانستم که برای شخصی که بدنبال موفقیت است، راه مناسبی است.

در ابتدا با یک شرکت آرایشی بهداشتی فعالیتم را آغاز کردم. زمانی که میدیدم بالاسری های من این شرکت را رها می کنند و به شرکت دیگری می روند، برایم بسیار عجیب بود.بعدها متوجه شدم این فرآیند در این شغل کاملا طبیعی است. افراد دلیل اصلی شکستشان را درک نمی کنند و به امید اینکه شرکت جدید شاید محصولات بهتری داشته باشد، از شرکت خود جدا می شوند.

تا مدتی به هدفی که داشتم پایبند بودم اما کم کم ناامید شدم و در آخر با تعدادی کالا که تاریخ آن ها نیز تمام شده بود روبه رو شدم.

چندسال بعد مجدد به این کار رو آوردم اما با خود عهد کردم که اگر قرار است مجدد وارد این کار شوم، با شرکت مناسبی کار کنم. پس از اینکه به دانشگاه رفته بودم در یک بانک مشغول بودم. ولی حس می کردم من برای فراراز این نحوه زندگی باید به بازاریابی شبکه ایبپیوندم.چرا که نمی خواستم بقیه زندگی خود را در یک بانک یا هر شغل دیگری بگذرانم.پس این شد که به خودم فرصتی مجدد دادم. یک سال به مطالعه و تحقیق درباره بازاریابی شبکه ای گذراندم و طرح درآمدی شرکت ها را مطالعه نمودم و برای سوالات خود پاسخ مناسب پیدا کردم.

بعد از مدتی در همایش سالیانه gwt که در شهر تورنتو برگزار می شد شرکت کردم. آن جا با لیور اسکیلر آشنا شدم که یکی از ستاره های در حال رشد  است. او را در فیسبوک دنبال می کردم. از طرز زندگی و رشد وی با داشتن سن کم و اینکه توانسته یکی از مشاوران تمام وقت gwt باشد خوشم آمد و تحت تاثیر قرار گرفتم. نکته مهم تر این بود که لیور به طرز زندگی بازاریابی شبکه ای زندگی می کرد و این همان چیزی بود که من به دنبال آن بودم.او روزی در ایتالیا بود روز دیگر در مصر. یک مرسدس بنز اس ال دارد.چندین خانه و ماشین در سراسر دنیا و کاملا هم از زندگی خود لذت میبرد درحالی که هنوز 30 سال هم ندارد.

من با او فعالیت هایم را آغاز کردم و اولین فروشگاه مجازی خود را افتتاح کردم تا بتوانم یک بیزنس قدرتمند را با راهنمایی هایش شروع کنم.

در این کار چیزهای زیادی به من انگیزه می دهند مثل اینکه بدون داشتن هیچ، یعنی مدرک یا سرمایه می توانی به همه چیز برسی. هر انسال با انگیزه ای می تواند در این راه موفق شود. در این راه افراد به پیشرفت شخصی و انسانی می رسند که حتی از ثروت هم مهم تر است. و سخن آخر اینکه، هیچ وقت نمیتونی ادعا کنی که بهترین هستی. باید مدام در حال تکامل و بهبود باشی تا بتوانی هدف هاتو پشت سر هم بدست بیاری. مربی تو این مسیر میتونه بهت کمک کنه و هروقت که ناامید میشی بهت امید و انرژی بده. باید در انتخاب مربی دقت کنید. بعضی مواقع به چندین مربی نیاز خواهید داشت که در عرصه های مختلف زندگی بهتون کمک کنند.

  با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

admin بازدید : 129 یکشنبه 05 خرداد 1398 نظرات (0)

مجوز هلدینگ بزرگ عطاکو در تاریخ 1397/02/01 صادر شد و شرکت پس از دریافت مجور فعالیت خود را بطور رسمی و قانونی دریافت کرد.

محصولات مورد نظر شرکت برای فروش پس از تایید و نظارت مراجع قانونی، مواد غذایی خام هم چون همبرگرها، فلافل ها، جوجه کباب، کباب لقمه و تعداد دیگری از محصولات هستند که همه محصولات بصورت تازه و با تاریخ در قالب پکیج هایی عرضه می شوند. پکیج ها دارای ضریب های مختلف و درصد تخفیف های مختلفی هستند.

اصلی ترین بخش هر شرکت بازاریابی شبکه ای، طرح درآمدی شرکت می باشد که شما می توانید طرح درآمدی شرکت بازاریابی شبکه ای عطاکو را در قسمت طرح درآمدی سایت مطالعه بفرمایید. انواع پاداش های درنظر گرفته شده برای بازاریابان شامل پاداش معرفان، پاداش چند سطحی، پاداش نسلی، پاداش حجمی، پاداش مشارکت راهبری و پاداش سفیران می باشد.

در زیر به توضیح هر کدام به اختصار می پردازیم:

لازم به ذکر است که در دریافت برخی پورسانت ها رتبه افراد نیز مهم است.

پاداش چند سطحی در اولین رتبه خود 5% در یک سطح ودر بالاترین میزان پرداخت 35% در هفت سطح را شامل می شود.

پاداش نسلی برای کسب درآمد از لایه های عمیق تر و حجم فروش سازمانی درنظر گرفته شده است.در این قسمت، هر توزیع کننده ای که به رتبه سازمانی مدیر یاقوت کبود دست پیدا کند یک نسل را تشکیل می دهد و شامل دریافت این پورسانت می شود که بازاریاب از نسل اول خود 3% پورسانت دریافت کرده و تا رتبه سازمانی راهبر الماس سیاه ادامه دارد که بازاریابی که به این رتبه برسد تا هفت نسل از زیرمجموعه های خود و مجموعه تا 21% پورسانت دریافت می کند.

هر توزیع کننده بعد از رسیدن به رتبه سازمانی برنز و بالاتر شرایط دریافت پاداش حجمی را داراست. این پاداش شامل درصد مشخصی از مجموع امتیازات گروهی می باشد.

بازاریابانی که به رتبه سازمانی راهبر الماس تا راهبر الماس سیاه می رسند از پاداش مشارکت راهبری بهرمند می شوند. این افراد می توانند در 5% مجموع امتیازات فروخته شده شرکت در یک ماه سهیم باشند.

باشگاه سفیران مخصوص افرادی است که به رتبه الماس سیاه دست یابند. در این قسمت بازاریابی که بتواند 3بار به رتبه الماس سیاه برسد و حداقل یکبار هم حجم مجموعه وی بیش از 5000000 امتیاز باشد یکبار پاداشی بالغ بر 100000000 تومان دریافت می کند که به وی سفیر یک ستاره گفته می شود. حال فردی که 6بار به رده الماس سیاه برسد و حداقل یکبار حجم مجموعه ای بیش از 10000000 امتیار برسد یکبار پاداشی به مبلغ 200000000 تومان دریافت می شود.سفیر سه ستاره راهبری است که بتواند 9بار به رده الماس سیاه برسد و حداقل حجم مجموعه ای بیش از 25000000 امتیاز باشد یکبار پاداشی به مبلغ 500000000 تومان دریافت می کند و درآخر سفیر خورشید راهبری است که 12 مرتبه به رده الماس سیاه کسب کند و حداقل یکبار حجم مجموعه ای 50000000 امتیاز را کسب کند، یکبار پاداشی به مبلغ 1000000000 تومان دریافت می کند.

هلدینگ بزرگ عطاکو توانسته در مدت کمتر از یک سال به فروش های بالا و به تعداد بازاریاب زیاد دست پیدا کند و با همراهی بازاریابان خود تیمی قدرتمند ایجاد کند.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

admin بازدید : 90 سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

به راستی راز تکثیر در بازاریابی شبکه ای چیست؟

اگر شما کار را جدی بگیرید، متعهد به شرکت در جلسات باشید، لیست خوب و بزرگی داشته باشید و… همین اتفاق هم برای تیم شما رخ می دهد و متاسفانه باید قبول کنیم که حالت عکس آن هم وجود دارد.

 

۱. آیا تکثیر در بازاریابی شبکه ای واقعیت دارد؟

همین اواخر یک نفر از من پرسید که این موضوع رویاست؟ یا واقعا تکثیر پذیری در بازاریابی شبکه ای وجود دارد؟! و اگر وجود دارد چطور باید به آن دست پیدا کنم؟

تکثیرپذیری هدف مقدس بازاریابی شبکه ای است! یعنی ایجاد یک وضعیتی که مردم به آن روی آورند، اقدام کنند و نتیجه بگیرند و این روند تا بی نهایت ادامه یابد. این چیزیه که همه به دنبال آن هستند، نیست؟!

شما زمانی درآمد دارید که تکثیر درستی از خود در بازاریابی شبکه ای ایجاد کنید. تکثیر در بازاریابی شبکه ای برای شما اعتبار ایجاد میکند و این باعث بدست آوردن یک وضعیت پایدار برای شما میشود.

چگونه ثکثیرپذیری را در بازاریابی شبکه ای به وجود آورید ؟

با محصولات؟!

کمپانی آن را انجام میدهد؟!

پلن درآمد زایی آن را به وجود میاورد؟!

قسمت رهبری سازمان باعث اتفاق افتادن آن میشود؟

یا شاید اینکه کمپانی به آسانی در دسترس باشد اتفاق می افتد و شما چقدر خوش شانس هستید که به زودی این شرایط را دریافت کنید؟

هیچکدام ، هیچکدام از اینها نیست!

ریشه بازاریابی شبکه ای در سادگی است.

تکثیر درست در بازاریابی شبکه ای زمانی اتفاق می افتد که شما برای مردم یک وضعیت کاری ساده فراهم کنید.

 

 ۲. پیچیدگی، دشمن اقدام کردن است.

سیستم باید ساده و آسان باشد. تجارت نتورک مارکتینگ تجارتی است برای همه افراد؛ اگر می خواهید تیم بزرگی داشته باشید، باید در تیمتان از همه افراد مختلف با تجربیات و ضرایب هوشی متفا,ت استفاده کنید. شما نمی توانید تیمتان را فقط به گروه خاصی از افراد محدود کنید. بدین ترتیب، سیستم باید به قدری ساده باشد که همه بتوانند آن را تکرار کنند. سیستم باید تاحدی آسان باشد که همه قادر به تکثیر باشند.

 اگر شما یک فروشنده باشید، ممکن است فروش محصولات غذایی برای شما کار ساده ای باشد، شما دانش و اعتبار لازم جهت نفوذ بر روی مشتریان و پراسپکت هایتان را دارید. با این حال ممکن است همین مساله به ضرر شما تمام شود، زیرا شما مشخصا خیلی خوب عمل می کنید، اما نمی توانید همین امر را میان همه افراد تیم  (که فروشنده نیستند)  نیز تکثیر کنید. بنابراین فروشندگان هم باید سیستم ساده ای داسته باشند که قابل تکثیر برای همه تیمشان باشد. امیدوارم که دقیقا متوجه این مساله شده باشید.

  • اگر سخت باشد ، مردم نمیخواهند که انجام دهند.
  • اگر پیچیده باشد ، نتایج شما خواهد سوخت.
  • اگر قابل فهم و درک نباشد ، مردم اقدام نخواهند کرد.

به وضعیت کنونی خود نگاه کنید.

  • آیا شما یک سیستم و یا فرایند درست دارید که بتواند در بازاریابی شبکه ای یک تکثیرپذیری ایجاد کند؟

یا اجازه بدید اینگونه سوال کنم :

  • آیا شما افرادی در سازمانتان دارید که به پیش شما بیایند و ندانند که چه باید بکنند؟
  • آیا تا به حال کسی به سراغ شما آمده و سوال هایی بپرسد که از جواب آنها مطمئن نیست؟
  • آیا با تماس های تلفنی از اعضای تیم خودتان که سوال های بسیار ساده و سطحی دارند مواجه میشوید؟

پس اگر افراد با اینگونه سوالات نزد شما می آیند بهترین انتخاب قرار دادن داشته هایتان در اختیار افراد و سازمان فروشتان است. این دقیقا همان وضعیتی است که ایجاد کننده فرایند تکثیر در تیم شماست.

زمان بازتاب است.

به جایگاهی که هستید نگاه کنید.

ساده است: مطمئن شوید که هم خودتان و هم هرکسی که در سازمان شماست کاملا وضعیتی شفاف دارد. (منظور این است که هرکسی میداند که چه باید بکند.)

 

۳. چه چیزی به سادگی قابل تکثیر است؟

  • من بر اساس تجربیاتم فکر میکنم که صحبت کردن درباره مزایای محصول یا فرصت کاری ، ساده ترین قسمت همانند سازی برای مجموعه است.
  • از طرفی، اطلاعات دقیق در مورد اجزاء و ویژگی های محصولات، امر ساده ای برای همانند سازی نیست. بیان تجربیات و خاطرات یا شواهد فردی قابل تکثیر و همانند سازی است. مطمئنم حتی یک پسر بچه ۱۲ساله نیز قادر است با یک داستان جذاب ارتباط برقرار کند وآن را به دیگران نیز منتقل کند.
  • پلن درآمدزایی نیز باید به حدی ساده باشد که همه آن را بفهمند و بتوانند به دیگران نیز آموزش دهند.

 

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.
admin بازدید : 102 سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) برای فروش محصولات كمپانی ها، روشی بسيار قدرتمند می باشد و از اينرو شركت های بسيار بزرگی در جهان به اين سبك فروش روی آورده اند (تويوتا، فيليپس، جنرال موتورز، نوكيا و غيره).

طبق آمار « انجمن فروش مستقيم » در سال ۲۰۱۰ : شغل بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) ۲% از جمعيت آمريكا، ۲% مردم استراليا، ۱% جمعيت بريتانيا، ۳ % جمعيت ژاپن و ۴% جمعيت كانادا را به خود مشغول كرده است.

طبق آمار كمپانی Amway ( قديمی ترين كمپانی بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) جهان) در سال ۲۰۱۴ در بيش از يكصد كشور دنيا به طور رسمی سازمان فروش دارد.

حجم فروش شركت های بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) بين المللی در سال ۲۰۱۴ بيش از ۱۷۸ بيليون دلار (تقريباً معادل ۶۴۰ هزار ميليارد تومان) بوده است (اين در حالی است كه فروش صنعت سينما در اين سال ۸۰ بيليون دلار بوده!)

همچنين آمارها نشان می دهد ۷۴ % از مردم آمريكا محصولات و خدمات مورد نيازشان را از طريق شركت های بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) دريافت می كنند.

راه تشخیص شرکت های سالم بازاریابی شبکه ای(نتورک مارکتینگ) و شرکت های ناسالم(هرمی) :

از آنجا كه ممكن است بعضی از اطرافيانتان در برخورد با شما، اين سوال در ذهنشان ايجاد شود كه بين كار شما و كار شركت هايی كه در گذشته با ساختار هرمی و يا شبه بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) فعاليت می كردند چه تفاوتهايی وجود دارد كه آنها غير قانونی بوده ولی شركت شما دارای مجوز می باشد!

در اينجا به صورت كلی تفاوت های اساسی شركت های سالم نسبت به شركت های ناسالم را براي شما توضيح می دهيم:

سالم :

۱. دارای مجوز رسمی

۲. ثبت نام رايگان می باشد

۳. كالا: مصرفی و به قيمت مناسب

۴. افراد دو دسته اند

۴-۱. يا فعاليتی نمی كنند(ضرری نمی کنند)

۴-۲. يا به صورت فردی و تيمی فروشی دارند كه در اين صورت سود می كنند (منبع سود از فروش كالا می باشد)

ناسالم :

۱. عدم وجود مجوز

۲. حق عضويت اجباری و يا خريد اجباری

۳. كالا : يا وجود نداشت و يا مصرفی و به قيمت نبود

۴. افراد دو دسته اند

۴-۱. يا ضرر می كنند

۴-۲. يا سود می كنند (منبع سود از زيان ديگران می باشد)

دلايلي كه ما با اشتياق اين كار را انجام داده و به ديگران معرفی می كنيم :

۱. كسب درآمد بدون نياز به داشتن سرمايه زياد .

۲. با كساني كار می كنيم كه دوستشان داريم و خودمان انتخاب می كنيم .

۳. با اشتياق به يكديگر برای ساختن يك زندگي بهتر كمك می كنيم .

۴. با پيشنهاد اين كار به ديگران به افزايش درآمد و نيز رشد فردی ايشان كمك مهمی می كنيم.

۵. هيچ محدوديتی برای كسب درآمد و رشد در اين كار وجود ندارد و تا هرجا كه بخواهيم می توانيم رشد كنيم و درآمد كسب كنيم .

۶. رشد فردی مشهودی خواهيم داشت، به واسطه تجربيات عملی و نيز كلاس های آموزشی مفيد و مختلفی كه در اين كار خواهيم ديد (رشد اعتماد به نفس، مديريت خشم، مديريت هيجانات و افكار منفی، قدرت برقراری ارتباط موثر با اطرافيان، مديريت استرس، مديريت بحران و غيره … )

۷. دوستان زيادی از اين طريق پيدا می كنيم و می توانيم در سرنوشت هم تاثيرگذار باشيم.

۸. در هر كجا كه باشيم می توانيم اين كار را انجام دهيم و درآمد كسب كنيم، چه در خانه، چه در محل كار و چه در مسافرت.

۹. خودمان رئيس خودمان هستيم و ساعت كاريمان دست خودمان است .

۱۰. مانند سيستم های اداری و شركتی ديگر محكوم نيستيم كه از نفرات بالايي خود كمتر درآمد داشته باشيم ! و در واقع به ميزان قدرت افكار و قدرت رفتارمان می توانيم رشد كنيم.

۱۱ . در اين كار هيچ ريسك مالی وجود ندارد، ورشكستگی، چك برگشتی، ضرر و زيان، همه را فراموش كنيد، شما درآمدتان را نقدی دريافت می كنيد.

۱۲ . در زمان هايی كه به هر دليل مستقيماً در حال كار نيستيم، به واسطه آموزش هايی كه به افرادمان داديم و تيم فروشی كه ساخته ايم، درآمدمان محفوظ خواهد بود و حتی رو به افزايش.

۱۳ . به رشد اقتصادی كشورمان كمك می كنيم و شهروند مفيدی براي جامعه خود هستيم (اشتغال زايی، حمايت از توليد ملی و به چرخش درآمدن چرخ كارخانه های كشور، واردات ارز و غيره …)

۱۴ . و نهايتاً اينكه همه موارد بالا را برای ديگران هم می خواهيم و به واسطه اثرگذاری مثبت بر روی زندگی آنها، زندگی خود را تغيير می دهيم.  

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

admin بازدید : 71 سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

بعدها از دل شرکت «نوتریلایت» شرکت تولیدی « American Way Association » مادر شرکت « ام وی Amway » تأسیس شد که شرکت Amway با فروش بیش از ۵ میلیارد دلار در سال ۱۹۹۸ به بزرگترین شرکت بازاریابی شبکه ای دنیا تبدیل شد و پس از آن شرکت های بزرگ دیگری قدم به این عرصه گذاردند.
«ریچارد پو» سیر تکاملی بازاریابی شبکه ای را به چهار دوره تقسیم کرده است؛

«موج اول» بین سال های ۱۹۴۵ تا ۱۹۷۹ را «مرحله مخفی» نامگذاری کرده است. دراین زمان، بازاریابی شبکه ای در مرحله حیات وحش خود قرار داشته و هیچ نظم و قانونی بر آن حاکم نبوده است. بعضی ها صادقانه عمل می کردند و بسیاری راه فریبکاری را پیش گرفتند. همزمان قانونگذاران دولتی نیز این شرکت ها را هدف قرار داده و با همان شتابزدگی، شروع به تدوین قوانینی در این زمینه کردند. هرج و مرج در موج اول در سال ۱۹۷۹ به پایان رسید. زمانی که پس از یک رشته تحقیقات طولانی و برخوردهای قضایی، سرانجام کمیسیون تجاری فدرال آمریکا (FTC) اعلام کرد که شرکت Amway و در واقع صنعت «بازاریابی شبکه ای» قانونی بوده و جزء طرح های هرمی به حساب نمی آید.

«موج دوم» بین سال های ۱۹۸۰ تا ۱۹۸۹ با ایجاد فضای مثبت آغاز شد که به آن «مرحله گسترش» می گویند. در دهه هشتاد، تعداد شرکت های بازاریابی شبکه ای، به شکل چشم گیری افزایش یافت و البته این گسترش با مشکلاتی نیز همراه بود.

«موج سوم» بین سال های ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۹ با نوآوری هایی تبدیل به «مرحله بازاریابی انبوه» شد و این صنعت در اختیار توده های مردم قرار گرفت و کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان را به همراه داشت. در نتیجه میلیون ها نفر به سوی این صنعت هجوم آوردند.

و «موج چهارم» که به سال های بعد از سال ۲۰۰۰ اطلاق می شود، «مرحله جهانی شدن» این صنعت به حساب می آید و سرعت رشد شرکت های بزرگ بازاریابی شبکه ای در کشورهای دیگر بسیار بیشتر از ایالات متحده بود.

در طول سه مرحله اول، بازاریابی شبکه ای به رشد و شکوفایی رسید، اما همواره به عنوان مقوله ای ضدفرهنگی و ضداجتماعی و احتمالاً دارای مشکلات قانونی به آن نگاه می شد. بازاریابی شبکه ای در جریان کلی اقتصاد، از جایگاه چندانی برخوردار نبود و در نشریات تجاری، گزارشات تحلیل گران وال استریت، جلسات هیات مدیره شرکت ها و دانشکده های اقتصاد و بنگاه های تجاری، نامی از آنها برده نمی شد، گویی بازاریابی های شبکه ای به دنیای دیگر تعلق داشتند.

اما با آغاز موج چهارم، دوران انزوا به پایان رسید. امروزه بازاریابی شبکه ای در دنیا، به عنوان یکی از ابزارهای قانونی و مشروع بازاریابی و فروش به حساب می آید و موفقیت های آن بارها در مطبوعات تجاری معتبر آمریکا و دنیا بازتاب یافته است.
شرکت های مبتنی بر موج چهارم، برخلاف شرکت های گذشته، به جزئی انکارناپذیر از اقتصاد امروز جهان مبدل شده اند، افرادی که به صورت تمام وقت در این شرکت ها فعالیت می کنند به درآمدی دست می یابند که کفاف همه مخارج یک زندگی عالی را می دهد و افرادی که به صورت پاره وقت مشغولند، درآمد معقول و قابل توجهی کسب می کنند و افراد با انگیزه و بلندپرواز می توانند از درآمدی فوق العاده و نامحدود و زندگی رویایی برخوردار شوند.
البته در گذشته نیز شرکت های بازاریابی شبکه ای با رویکردهای ساده لوحانه خود، وعده زندگی رویایی را می دادند، اما بسیاری از آنها در عمل قادر به تحقق وعده های خود نبودند و بر همین اساس نهادهای نظارتی در آمریکا و کشورهای دیگر تأسیس شدند تا جلوی رشد شرکت های دروغ پرداز گرفته شود و شرکت های متعهد و استاندارد از شرکت های نامتعهد و ناسالم بازشناخته شوند و در کنار این نظارت ها، رشد علمی این صنعت باعث شده شرکت های بزرگ و قوی و استاندارد، گسترش فوق العاده ای پیدا کنند.
«انجمن فروش مستقیم  DSA » در آمریکا و در اکثر کشورهای دنیا تأسیس شده تا استانداردهای لازم برای فعالیت صحیح و اصولی شرکت ها، به صورت مشخص و مدون در اختیار افراد قرار گیرد و از سال ۱۹۹۴ برای اولین بار آموزش اصولی این صنعت به دانشگاه راه یافت و «دکتر چارلز کینگ» به همراه گروهی از مربیان تراز اول این صنعت در دنیا، دوره های آموزشی بازاریابی شبکه ای را در دانشگاه «ایلینوی» در شهر شیکاگو به صورت آزاد برگزار کردند که همچنان ادامه دارد.
کتاب های بسیار زیادی در باب شناخت صحیح این صنعت و روش اصولی و موثر انجام آن چاپ شد و کنفرانس ها و سمینارهای آموزشی در گوشه وکنار دنیا دائما برگزار می شود.
شرکت های بزرگ بازاریابی شبکه ای وارد بورس های سهام شهرهای بزرگ دنیا شدند و سهام آنها به سرعت رشد کرده و در مرحله جهانی شدن، « فدراسیون جهانی انجمن های فروش مستقیم (WFDSA) » با همکاری حدود ۵۰ انجمن فروش مستقیم تأسیس شده و اطلاعات آماری مفیدی را تهیه و ارائه می کند.
و دهها پیشرفت دیگر که همه آنها نشان از سامان دهی هر چه بیشتر این صنعت در دنیا و تثبیت آن به عنوان یک روش عالی برای فروش و درآمدزایی است همه روزه در حال اتفاق می باشد.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

admin بازدید : 54 سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

پیشرفت های متعدد در شیوه های مختلف فروش به سبک گذشته ادامه داشت تا کم کم نیاز به استفاده از اهرمی قوی تر احساس شد. فروش مستقیم به سبک قدیمی محدودیت هایی داشت. آنها در «تله زمان» گرفتار بودند. یک فرد ممکن بود در طول روز تعداد زیادی جاروبرقی یا برس یا عطر می فروخت. اما فقط در ازای ساعت های کاری خود دستمزد می گرفت. درآمد او حاصل از تلاش فیزیکی، کوبیدن در خانه ها و چرخاندن زبانش بود. اما به محض توقف کار، چه به دلیل خواب شبانه و گذراندن تعطیلات و یا حتی یک سرماخوردگی ساده، در آمدش هم قطع می شد. وای به حال کسی که زمین گیر یا دچار بیماری سخت می شد.
به طور خلاصه می توان گفت که اولین فروشندگان مستقیم از نوعی «درآمد خطی» پول در ازای زمان برخوردار بودند. در واقع بسیاری از مردم در اکثر شغل ها «درآمد خطی» دارند. پزشکان، وکلا، حسابداران، کارمندان و بسیاری دیگر به ازای زمانی که به صورت مستقیم صرف انجام مشتریانشان می کنند، پول در می ­آورند و این روشها فاقد نیروی اهرم سازی است. اما درآمد مستمر درآمدی است که حتی مدتها پس از اتمام کار نیز ادامه می یابد و با استفاده از اصل اهرم سازی می شود به «درآمد مستمر» دست یافت. مثل نویسنده ای که یک بار کتابی می نویسد و سالها از انتشار و چاپ مجدد کتابش درآمد کسب می کند، در صورتی که دیگر کاری انجام نمی دهد و یا سرمایه گذارانی که از سود سرمایه گذاری های خود، درآمد کسب می کنند. هر وقت چنین درآمد مستمری ایجاد گردد، منبع مالی به وجود می آید که حتی اگر فرد یک سال هم دست از کار بکشد، هم چنان  درآمد خواهد داشت.

اما فروش مستقیم در آغاز پیدایش نمی توانست چنین ویژگی داشته باشد و در همین زمان راه حل «فروش شبکه ای» یا «فروش چند سطحی» پدیدار شد.

پیشگام اولی که بیشترین اثر را در ایجاد این شیوه جدید داشت، شرکت « نوتریلایت nutrilte  » بود که توسط دو نفر به نام های « ویلیام کسل بری William Casselberry  » و « لی میتینگر Lee Mytinger » تأسیس شد.
این شرکت از سال ۱۹۳۴ به فروش مستقیم محصولات شرکت ویتامین کالیفرنیا مشغول بود و در سال ۱۹۴۱ اولین طرح پاداش دهی و درآمدزایی(compensation plan)  در تاریخ صنعت بازاریابی شبکه ای توسط این شرکت اجرا شد.
این طرح شامل ۳ جزء بود؛ جزء اول شامل۳ درصد پاداش توزیع کننده از کسانی که فرد شخصاً آنها را معرفی و حمایت می کرد. جزء دوم، رسیدن به یک سازمان عمده فروشی انشعابی وقتی که میزان فروش گروه به ۱۵۰۰۰ دلار می رسید و جزء سوم، حقوق و مزایای اضافی که از میزان فروش تمام گروه های انشعابی به حامیان پرداخت می شد.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

admin بازدید : 54 سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

  چه چیزی بهتر از این که رییس خودتان باشید، ساعت کارتان را خودتان تنظیم کنید، حقوق و دستمزد یا درآمدتان را تعیین کنید، دفتر کارتان را جایی که می خواهید انتخاب کنید؟

پاسخ این مساله را از وین ناجنت بنیانگذار و افسر ارشد با ۱ میلیارد دلار فروش مستقیم  از اعضای باشگاه مسافرتی و اوقات فراغت بخواهید. او بیش از دو دهه است که در فروش مستقیم  آغاز به کار کرده.

در آن زمان، این صنعت با چالش های زیادی مواجه بود که به طور عمده اقلیت شرکت های استخدام نمایندگان، هزینه های پیش بینی نشده آنها را بالا می برد و آنها را قانع کرد تا جحم زیادی از موجودی های غیر قابل برگشت را با مبلغ کمی یا بدون ارزش واقعی خریداری کنند.

اگرچه امروزه بسیاری از شرکت های معتبر وجود دارند، که با اشاره به فروش مستقیم ، بازاریابی چند سطحی یا بازاریابی شبکه ای می تواند خاطرات طرح های هرمی و رویاهای متزلزل را که پیش از این هم در سرتاسر با عناوین مختلف منتشر شده اند،یادآور شود.

ناجنت معتقد است شما نمی توانید تمام شرکتهای بازاریابی شبکه ای را با یک شوک یا ضربه گسترده ترسیم کنید.( به یک چشم نگاه کنید) او در سال ۲۰۰۵ شرکت خود را برای کمک به مردم با فان و سرگرمی، آزادی و تحقق یافتن از طریق سفر با همراهی خانواده و دوستان پیدا کرد.

موفقیت شرکت بر اساس اصل تعادل کار و زندگی است، یکی از فلسفه ناجنت این است که زندگی از طریق یک شبکه رو به رشد از نمایندگان، گسترش می یابد. به گفته وی : زندگی ات را بساز … با کارت زندگی کن!

 

ناجنت می گوید: “من در هیئت موسسه غیر انتفاعی که برنامه های پایدار برای کودکان مورد نیاز در سراسر جهان را پشتیبانی می کند، اهداف ایجاد شده ای دارم،

“اگر فردی پول بیشتری در ماه به دست آورد، به آنها یک اتاق تنفس مالی می دهد. اگر آنها آن را با ثبات بیشتری دنبال کنند، که لذت بخش هم هست، ما می توانیم آنها را بیشتر بسازیم. در آن لحظه، آنها احساس فراوانی می کنند. بنابراین اکنون حدس می زنم آنها چه می کنند؟ آنها باز می گردند! بازاریابی شبکه ای این امکان را فراهم می کند.”

بر اساس آخرین آمار فدراسیون جهانی فروش مستقیم، فروش مستقیم  جهانی در سال ۲۰۱۵ به میزان ۷٫۷ درصد افزایش یافت و به ۱۸۳٫۷ میلیارد دلار رسیده است. پتانسیل صنعت به ویژه برای هزاره ای که در حال ورود به نیروی کار است، بسیار جذاب است.

این افراد که بین سالهای ۱۹۷۷ و ۲۰۰۰ متولد شده است پدر و مادرشان، با وجود داشتن اعتماد و اطمینان به کارفرمایان خود، شغل خود را از دست داده اند، و سپس برای پیدا کردن کار بدون در نظر گرفتن تحصیلات و تجربه خود تلاش می کنند. در نتیجه، این هزاره کارآفرینی را به عنوان مسیر جایگزین برای آزادی مالی در نظر می گیرند.

 

در مدل ارتباط مستقیم با مصرف کننده برای مدت بیش از نیم قرن با موفقیت به فروش کالاها و خدمات در لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، تغذیه، مسافرت و صنایع فن آوری دست یافته است. به رغم رشد و طول عمر، دلایل متعددی وجود دارد که به کار فروش مستقیم  توجه شود، از جمله:

آزادی کارآفرینی: شما می توانید رئیس خودتان باشید – با تقریبا هیچ هزینه اضافی. توصیه می شود که در ابتدا کار روزانه خود را حفظ کرده و بخشی از وقت خود را به کار ببندید. اگر شما بتوانید اصولی و صحیح، تجارتتان را بسازید، در نهایت می توانید تمام وقت به آن بپردازید.

پتانسیل درآمد نامحدود: بر خلاف دنیای شرکتی، جایی که افزایش رتبه شما ممکن است بر روی هر چیزی از استعداد و اقتدار شما تا خلق و خوی شما متمرکز باشد.

توسعه شخصی: شرکت های فروش مستقیم  همراه و یاور خوبی برای شما جهت تبدیل شدن به خودتان هستند. این تضمین می کند که شما را تبدیل به یک کارآفرین موثرترجهت حفظ رشد شرکت می نماید. از کتابها و ویدیوها تا کنفرانسها و سمینار ها مربیگری به صورت یکجا، شما باید ابزارهایی را که لازم دارید تا به پتانسیل کامل خود برسید را، داشته باشید.

آموزش مداوم: شما رئیس خودتون باشید بدون اینکه خودتان رییس باشید. مثل آموزش مربیگری شخصی، آموزش حرفه ای همیشه در دسترس است. بیشتر از یک درخواست آموزش و پرورش و منتظر رئیس خود برای تایید آن بر اساس بودجه نیستید. همه چیزهایی که شما باید بدانید تا در کسب و کارتان موفق شوید، به دست شما می رسد. پشتیبانی در حال انجام از طریق ابزار فروش، محصول و بازاریابی مانند وب سایت ها، دفاتر پست، اسناد چاپی و غیره در دسترس است.

وفاداری و رفاقت: چیزی به عنوان برقراری ارتباط با افرادی که دید شما را به اشتراک میگذارند وجود ندارد. همانطور که می گوید، “آهن آهن را تمیز می کند”. با پیوستن به یک سازمان فروش مستقیم ، شما با افرادی نظیر خود که می توانند با مبارزه و تلاش خود از موفقیت شما حمایت کنند، همسو می شوید.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

admin بازدید : 56 شنبه 28 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

در کتاب بازاریابی 5 دروغ رایج در بازاریابی مطرح کرده است که مورد بررسی قرار می دهیم:

دروغ اول : بازاریابی شبکه ای یک طرح هرمی است.

بارها این جمله را شنیده ایم. تنها دلیلی که برخی این مسئله را تکرار می کنند این است که آن ها با بازاریابی شبکه ای ناآشنا هستند.بازاریابی شبکه ای روش منحصر به فرد برای توزیع کالا و خدمات است که در آن واسطه های توزیع کالا که در مدل خرده فروشی سنتی مرسوم است، حذف شده اند.در اینجا به ازای توزیع محصولات پورسانت تعلق می گیرد.

دروغ دوم : اکثر افراد در بازاریابی شکست می خورند. زمانی که شما در اینترنت و وبلاگ های مختلف نظر افراد را راجب به نتورک مارکتینگ می خوانید، نظرات مختلفی راجب این موضوع داده شده است و افراد بسیاری سعی دارند نشان دهند که موفقیت دربازاریابی شبکه ای همانند برنده شدن در یک شرط بندی است.

این صحبت ها فقط برای ایجاد ترس در دل من و شماست. افرادی که وارد بازاریابی شبکه ای شده اند، می دانند که دلایل حضور افراد در این حرفه متفاوت است.از انواع دلایل حضور می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1-آن ها به دنبال خرید محصولات باتخفیف هستند.

2-آن ها بدنبال یک شغل خانگی هستند تا کارفرمای خودشان باشند.

3-آن ها می خواهند احساس کنند بخشی از یک مجموعه بزرگ هستند.

4-آن ها می خواهند به رسمیت شناخته شوند.

5-آن ها می خواهند درآمد اضافی داشته باشند.

پس اگر شما با یکدیگر بیانیه ای منتشر کنید که اکثر افراد در بازاریابی شبکه ای شکست می خورند، به دلایل متفاوت به مشارکت افراد در این حرفه توجه نکرده اید.

دروغ سوم : بازاریابی شبکه ای کسب و کاره یک شبه ثروتمند شدن نیست. این دروغ حقیقت ندارد که بازاریابی شبکه ای برای دست یابی به درآمد رسوبی بلند مدت است که هیچ ارتباطی با دست یابی سریع و یک شبه به پول ندارد.شما در یک دوره بلند مدت به درآمد ماهیانه بیشتر از ماه قبل دست پیدا می کنید.

من به بازاریابی شبکه ای ملحق نشده ام تا پول زیادی را خیلی سریع بدست آورم.من وارد این حرفه شدم تا بتوانم کسب و کاری را بسازم که در بلند مدت زندگی راحتی داشته باشم. این کسب و کار برای دست یابی سریع به ثروت طراحی نشده است، بلکه برای رسیدن به آزادی مالی بلند مدت ساخته شده است. من در ابتدای کارم به پولی نرسیدم حتی گاهی کارت اعتباری من، موجودی نداشت اما من زمانی را می دیدم که ماهانه مبلغ چک دریافتی من بالاتر میرفت.من صبور و پایدار بودم و بعد از مدتی طولانی به درآمد رسیدم.اگر بدنیال درآمد سریع هستید وارد نتورک مارکتینگ نشوید.

چهار : شما برای موفقیت در نتورک باید فروشنده خوبی باشید. اکثر افراد تصور می کنند برای موفقیت در نتورک باید فروشنده خوبی باشند و فروشنده خوب هم در نظر آن ها فردی زورگو، طماع و سمج است.این تصور که شما برای کسب و کارتان باید فردی با این مشخصات باشید بسیار اشتباه است. افراد موفق در ام ال ام مارکتینگ افرادی معلم، ناظر و مربی هستند.آن ها به معنی واقعی مراقب افراد هستند و می خواهند آن ها را موفق ببینند.

یادتان باشد، یادگرفتن چگونگی ارتباط با افراد و هدایت آن ها برای مشارکت در فرصت تان عاملی بنیادی برای موفقیت شما است.

دروغ پنجم : شما می توانید کسب و کار بازاریابی شبکه ای را با درآمد رسوبی بلند مدت بسازید، بدون اینکه نیاز باشد سرمایه گذاری زمانی بر روی ساختن روابط سازنده انجام دهید. ممکن است شما بارها این جمله را شنیده باشید که 10هزار دلار در ماه در ام ال ام مارکتینگ بدست بیاورید،بدون اینکه نیاز باشد با شخصی صحبت کنید و یا در جلسات حضور داشته باشید.

درواقع حقیقت این است که در بازاریابی شبکه ای روابط از اهمیت بالایی برخوردار هستند. یکی از رسالت های اصلی شما در این حرفه، ساختن گروه و رهبری هوشمندانه گروه تان است.واقعیت این است که رهبران از درون روابط متولد می شوند و رسیدن به این نقطه کار آسانی نیست. اگر شما بخواهید این اصل را حذف کنید درواقع شما شکست خواهید خورد.شما در گروه تان افرادی را دارید که هر روزه خارج می شوند دقیقا به همان اندازه که افرادی وارد مجموعه شما می شوند.زمانی که مدیریت صحیح انجام دهید می توانید روابط سازنده ای را در گروه تان داشته باشید.

بعد از همه این ها شما می توانید کسب و کاری را بسازید که آینده درخشانی برای آن متصور است.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

 

admin بازدید : 70 شنبه 28 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

 این مقاله مصاحبه سایت business for home با خانم ماریا قادری کاندیدای ایرانی بهترین نتورکر زن سال 2015 برگزیده شده است.

مدت زمانی بود که در کانادا زندگی می کردم و مشغول تحصیل بودم. یک روز برادرم از من خواست بجای او به یک معارفه شغلی بروم من نیز پذیرفتم. در ابتدای سخنرانی نه از صحبت های آنان سردرمی آوردم و نه به عنوان یک نوجوان علاقه ای به صحبت های تعدادی دکتر و مهندس داشتم. اما در اواسط سخنرانی با دیدن عکس ماشین ها و خانه های لوکس برروی صفحه نمایش و دیدن تیتری بر روی آن که نوشته بود دیگه وقتشه که آزاد زندگی کنی، جذب صحبت های آنان شدم.

وقتی صحبت های آنان را گوش دادم، با اینکه زیاد متوجه صحبت هایشان نشده بودم برادرم را راضی کردم که وارد این کار شود سپس خودم به عنوان اولین زیرمجموعه او، کارم را آغاز کردم.

در ابتدا اطلاعاتی راجب نتورک مارکتینگ نداشتم فقط میدانستم که برای شخصی که بدنبال موفقیت است، راه مناسبی است.

در ابتدا با یک شرکت آرایشی بهداشتی فعالیتم را آغاز کردم. زمانی که میدیدم بالاسری های من این شرکت را رها می کنند و به شرکت دیگری می روند، برایم بسیار عجیب بود.بعدها متوجه شدم این فرآیند در این شغل کاملا طبیعی است. افراد دلیل اصلی شکستشان را درک نمی کنند و به امید اینکه شرکت جدید شاید محصولات بهتری داشته باشد، از شرکت خود جدا می شوند.

تا مدتی به هدفی که داشتم پایبند بودم اما کم کم ناامید شدم و در آخر با تعدادی کالا که تاریخ آن ها نیز تمام شده بود روبه رو شدم.

چندسال بعد مجدد به این کار رو آوردم اما با خود عهد کردم که اگر قرار است مجدد وارد این کار شوم، با شرکت مناسبی کار کنم. پس از اینکه به دانشگاه رفته بودم در یک بانک مشغول بودم. ولی حس می کردم من برای فراراز این نحوه زندگی باید به بازاریابی شبکه ایبپیوندم.چرا که نمی خواستم بقیه زندگی خود را در یک بانک یا هر شغل دیگری بگذرانم.پس این شد که به خودم فرصتی مجدد دادم. یک سال به مطالعه و تحقیق درباره بازاریابی شبکه ای گذراندم و طرح درآمدی شرکت ها را مطالعه نمودم و برای سوالات خود پاسخ مناسب پیدا کردم.

بعد از مدتی در همایش سالیانه gwt که در شهر تورنتو برگزار می شد شرکت کردم. آن جا با لیور اسکیلر آشنا شدم که یکی از ستاره های در حال رشد  است. او را در فیسبوک دنبال می کردم. از طرز زندگی و رشد وی با داشتن سن کم و اینکه توانسته یکی از مشاوران تمام وقت gwt باشد خوشم آمد و تحت تاثیر قرار گرفتم. نکته مهم تر این بود که لیور به طرز زندگی بازاریابی شبکه ای زندگی می کرد و این همان چیزی بود که من به دنبال آن بودم.او روزی در ایتالیا بود روز دیگر در مصر. یک مرسدس بنز اس ال دارد.چندین خانه و ماشین در سراسر دنیا و کاملا هم از زندگی خود لذت میبرد درحالی که هنوز 30 سال هم ندارد.

من با او فعالیت هایم را آغاز کردم و اولین فروشگاه مجازی خود را افتتاح کردم تا بتوانم یک بیزنس قدرتمند را با راهنمایی هایش شروع کنم.

در این کار چیزهای زیادی به من انگیزه می دهند مثل اینکه بدون داشتن هیچ، یعنی مدرک یا سرمایه می توانی به همه چیز برسی. هر انسال با انگیزه ای می تواند در این راه موفق شود. در این راه افراد به پیشرفت شخصی و انسانی می رسند که حتی از ثروت هم مهم تر است. و سخن آخر اینکه، هیچ وقت نمیتونی ادعا کنی که بهترین هستی. باید مدام در حال تکامل و بهبود باشی تا بتوانی هدف هاتو پشت سر هم بدست بیاری. مربی تو این مسیر میتونه بهت کمک کنه و هروقت که ناامید میشی بهت امید و انرژی بده. باید در انتخاب مربی دقت کنید. بعضی مواقع به چندین مربی نیاز خواهید داشت که در عرصه های مختلف زندگی بهتون کمک کنند.

  با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

admin بازدید : 89 شنبه 28 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

در این مقاله ما تصمیم داریم 5راز موفق شدن در زمینه نتورک مارکتینگ، بخشی از کتاب "جام مقدس بازاریابی شبکه ای" اثر مارک یارنلرا برای شما بیان کنیم.

راز اولحرفه ای ها بها پرداخت می کنند و آماتورها بهانه می آورند.

برای موفقیت شما باید مسیر خود را انتخاب کنید و از انجام فعالیت های اشتباه اجتناب کنید.بطور مثال شما باید درگیر ارتباط با بالاسری و زیر مجموعه های خود باشید و در کارهایی مثل قیمت گذاری شرکت دخالت نکنید.

نتورکرهای موفق و ثروتمند اکثر محصولات شرکت را می فروشند و افراد جدیدی را وارد سازمان می کنند و زمان خود را صرف کارهای دیگر نمیکنند.

بسیاری از افراد سال ها در بازاریابی شبکه ای میمانند و به موفقیت نمیرسند و هیچ گاه علت عدم موفقیت خود را کشف نمی کنند.من یک سوال از این افراد میپرسم:

امروز چند نفر را جذب سازمان خود کرده اید و به چند نفر محصول فروخته اید؟

رفتار افراد در مقابل این سوال متفاوت است.

فقط باید این را بدانید که افراد موفق در این حرفه بهای موفقیت خود را پرداخت کرده اند.

 

راز دومافراد موفق در این حرفه به سختی کار کرده اند.

شاید شما چند ساعت در روز را به کار خود اختصاص دهید اما در این زمان  و در خلال آن باید بر روی فروش محصولات و معرفی افراد جدید نیز تمرکز کنید.شما باید حداقل 2 ساعت در روز را به طور مستمر برای این کار زمان بگذارید تا به دستاوردهای بزرگی دست یابید.

شما نباید تصور کنید که صرفا 2ساعت برای موفق شدن در این کار کافی است . نکته جالب در مورد بازاریابی شبکه ای این است که هر کدام از ما در هر زمان و هر مکان که تصمیم به شروع بگیریم و خود را برای پرداخت بهای موفقیت آماده کنیم سختی های راه نمی تواند ما را از رسیدن به هدف باز دارد. نتورکرهای ضعیف وقت زیادی را صرف پیدا کردن میانبرهای موفقیت می کنند تا بتوانند سریع تر و ساده تر به هدف خود برسند. اما این باعث می شود که از مسیر اصلی خود دور شوند و فعالیتهای مهم روزمره خود را انجام ندهند.

نتورکرهای موفق زمان خود را صرف فروش محصولات و جذب افراد جدید می کنند اما افراد ضعیف به دنبال بهانه می گردند و زمانشان را بیهوده اتلاف می کنند. کارهایی از قبیل : مشکلات بازاریابی شبکه ای از دید مردم و...

نتورکرهای موفق حداقل روزی دو ساعت بیشتر از نتورکرهای معمولی زمان می گذارند

نتورکرهای موفق و ثروتمند قبلا همان نتورکرهای معمولی بودند که به ماندن در حد وسط و به کم قانع نبودند و به جهت رشد توانایی ها و سازمانشان وقت بیشتری را صرف کرده و از حداکثر پتانسیل خود استفاده کرده اند.

شما باید کارتان را به افراد دیگر از قشرهای مختلف معرفی کنید تا بتوانید آن ها را جذب این شغل کنید و بدانید که اگر کسی شما را مسخره کرد نباید با او وارد بحث شوید و او را یک انسان سست  عنصر و ضعیف بدانید.

راز سومنتورکرهای موفق با افتخار راجب شغلشان صحبت می کنند.

به شغلتان افتخار کنید.شما باید مانند یک وکیل مدافع بسیار قوی برای شغلتان باشیدو هیچ وقت فعالیت خود را پنهان نکنید و به صنعت و شغلی که در اختیارتان قرار گرفته افتخار کنید.

نتورکهای موفق، موفقیت خود را در رسیدن به هدف تیمی و موفقیت تیمی می بینند و این فرهنگ را با تمامی سازمان خود به اشتراک می گذارند.

اگر در مجموعه شما کسی هست که مانند شما و یا حتی بیشتر از شما جدی کار می کند باید خوشحال باشید،چرا که شما به موفقیت نزدیک می شوید.

یکی از اصول و استراتژی های پایه در نتورک مارکتینگ عبرت گرفتن از سایرین است!

خوشحال باشید که هزاران نفر به واسطه شما می توانند به رویاها و آرزوهای خود برسند. به کارتان و سرعت بازده بالایش افتخار کنید که افراد جدی و هدفمند را می تواند به سرعت هر چه بیشتر به اهداف و آرزوهایشان برساند.
جری کلارک که یکی از آموزش دهنده های بازاریابی شبکه ای است می گوید : این خیلی ساده تره که شما به سرعت کار کنید و رشد کنید.
به اعتقاد من حدود چهار سال زمان می برد تا شما از فرش به عرش برسید. به عنوان مثال در آوریل ۱۹۸۶ بانک مرا تهدید کرده بود که تا۶ ماه آینده خودروی مرا مصادره خواهد کرد. ۴ سال بعد از آن تهدید من ۳ خانه، یک کشتی تفریحی و یک هواپیمای شخصی داشتم و با آن به بیشتر مناطق دنیا سفر کرده بودم. من هیچ سواد دانشگاهی یا تجربه کاری بالایی نداشتم و قطعا سرمایه ای هم برای سرمایه گذاری نداشتم. پس راز موفقیت من چه بود !!! ؟؟؟

و اما بخش چهارم :

 راز برای تبدیل شدن به یک نتورکر ثروتمند  به بدون مرز بودن در عین تمرکز بالا بر خواسته های نتورکر ثروتمند تاکید دارد.

در بخش پنجم مارک یارنل به نگرش و نظام باورهای یک نتورکر ثروتمند نگاهی جامع و عمیق داشته و عنوان می کند که نتورکر ثروتمند با موفق کردن افرادی که پایین تر از او هستند می تواند ارتقاء یابد. می داند که آموزش صحیح و انتقال درست مهارت ها می تواند فرد را به یک نتورکر قروتمند تبدیل نماید. توصیه اکید مارک یارنل برای تبدیل شدن از یک نتورکر فقیر به یک نتورکر ثروتمند این است که فرد بتواند خودخواهی خود را مهار کند و همکارانش را از خود نراند و یاد بگیرد که انسان متعادلی باشد.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 172
  • بازدید سال : 1,772
  • بازدید کلی : 7,424